Kaatstraining federatie dongeradeel in de zaal gaat weer los!

16 nov

Tegenwoordig zijn er aardse perikelen die ervoor zorgen dat overige zeer belangrijke onderwerpen wat in de vergetelheid raken. Toch is sport en bewegen om gezond en mentaal weerbaar te blijven zeer belangrijk. Daarom is federatie Dongeradeel al weer bezig om het trainen in de zalen te Anjum en Holwerd te organiseren. Voor de jeugd zijn de huidige corona maatregelen dusdanig dat dit gewoon door kan gaan. Trainers Sip Jaap Bos en Tamme Visser hebben er weer zin in om de jeugd te trainen. Hun kennis en ervaring over brengen en te zien dat er resultaten en plezier op de training is, zijn de drijfveren om hun vrije tijd hiervoor in te zetten.

Niet alleen de leden van de aangesloten verenigingen van de federatie Dongeradeel zijn welkom. Ook de leden van de naburige federaties de Wâlden en Tusken Waed en Ie zijn van harte welkom. De welpen en pupillen worden door Tamme getraind in Anjum, Sip Jaap neemt de schooljeugd en de jongens en meisjes categorie op zich in het MFA te Holwerd.

Het trainen zal plaatsvinden op de vrijdagavonden in Anjum vanaf 15 januari vanaf 17:30 tot 20:00 en te Holwerd vanaf 15 januari om 17:00 tot 20:00 uur. Inleg is 30 euro voor 10 trainingen. Uiteraard kunnen de aanvangstijden nog wijzigen dit gezien de te verwachten grote deelname. Opgeven kan via de eigen kaatsvereniging.