Uitslagen jeugd 29 Juni Hantum

4 jul

Woensdag 29 juni 2016 werd de federatiepartij welpen jongens/ meisjes en pupillen jongens/meisjes georganiseerd .
Voor Hantum is het de laatste federatiepartij die wij moeten organiseren dit seizoen. Er zijn nog genoeg andere federatie partijen maar dan in de andere dorpen in Dongeradeel.

Alle partijen werden met 1 eerst begonnen.
Bij de pupillen meisjes werd er in Poule A en B individueel voor de punten gekaatst . Er waren in beide poules 4 dames en moesten 3x kaatsen.

Poule A
1ste : Geertje Bijlsma ( Driesum )
2de : Maureen Dijkstra ( Dokkum )

Poule B
1ste : Janiek Kloostra ( Niawier )
2de : Liese Anke Dijkstra ( Anjum )

Bij de Welpen jongens en meisjes waren er maar 2 meisjes tussen al de jongens. Er waren in totaal 15 opgaven Er werden 3 parturen van 3 pupillen en 3 parturen van 2 pupillen geloot .

Prijswinnaars
1ste : Jelle Rense Lei ( Moddergat )
Jelle Jan Dijkstra ( Morra )
2de : Albert Vogel ( Lioessens )
Meint v Schepen ( Dokkum )

Dan hadden we ook nog 4 parturen van 3 bij de pupillen jongens. Hier deden ook jeugd uit eigen dorpen mee ( Hantumeruitburen en Hantumhuizen )maar helaas dit x niet in de prijzen.

Prijswinnaars
1ste : Jelmer Torensma ( Oosternijkerk )
Peter Boersma ( Driesum )
Folkert Jelmer Visser ( Lioessens )