Stimuleringsprijs Jongens en Meisjes (categorie JO en MO 18)

Beste kaatsers van de jongens en meisjes categorie,

Het bestuur van de federatie heeft in 2018 besloten om als extra prijs een stimuleringsprijs uit te delen aan kaatsers uit de jongens- en meisjes categorie JO en MO 18 (15 jaar en nog geen 18 jaar). Dit is ook in 2019 met succes gedaan en daarom willen we dat ieder jaar er weer om gestreden wordt.

Dit betreft een prijs die wordt uitgereikt op basis van de wedstrijden van deze categorie volgens de federatielijst. Dit zijn dus de wedstrijden waar jullie gelijktijdig kaatsen met de senioren (vaak op een vrijdag of zaterdag).

Blijf jullie dus net zoals voorgaande jaren weer massaal opgeven. Wellicht win je nog een extra prijs aan het einde van het seizoen! De prijsuitreiking zal plaatsvinden op de laatste partij op dr wedstrijdlijst.

De uitreiking van de klassementwinnaars van de jeugdwedstrijden op de woensdagavond zal plaatsvinden op de laatste wedstrijdavond van de jeugd.

Oan’t sjen op de kaatsvelden!

Federatie Dongeradeel

Klassementencommissie